الرئيسية / رسائل حب / رسائل اشتياق وحب جديده 2019

رسائل اشتياق وحب جديده 2019

اجدد واجمل الرسائل الجميله فعندما نشتاق للحبيب نقوم بارسال الرسائل له لذلك وفرنا لكي اجدد الرسائل الرومانسيه الرائعه جدا والمختلفه ستنال علي اعجابك كثيرا

يسعد صباحك يا اللي قلبك طيب يرزقك ربي بكل طيب ربنا يجمعني بيك إن شاء الله قريب. صبحك ربي بكل خير ده أنا معاك شوفت الخير وبقلبي بدعي لك تكون دايمًا بخير. أنا صاحية من بدري و عرفتش أنام طول الليل عشان بس أقولك كلمة واحدة هي…..”بحبك”. ربنا يحميك من عين كل الناس البشر ويبعد عنك أي خطر واسمع عنك على طول أجمل خبر صباح الفل. أنا قلت ابعت الرسالة تصبح على عيونك الحلوين لغاية ما صاحبتها تجيلك وتصحيك هي بنفسها وتقولك صباح الورد علي احلي “اسم دلعه” في الدنيا.
صباح الحب على أحلى قلب معيشني فيه وبيه وليه.. صباح الورد يا حبي أنا. صباح الحب والورد والسكر والسعاده والهنا على أحلى “اسم الدلع” في الدنيا على نور عيوني أنا. صباح بلون الشمس.. وصباح بنسيم العشق.. صباح الفل يا عيوني.. صباح بكل معاني الوجود لانك فيه موجود. صباح الحب يا أغلى طير لما تبقي جنبي بحس الدنيا لسا بخير. أجمل صباح لأغلى إنسان وأحلى صباح للي ملك القلب والوجدان. صباح الجمال لأهل الجمال و صباح الفل للناس الفل وصباح الهنا لروحي أنا. في صباح باهر مع دعاء طاهر أرسل باقة فل عاطر لأغلى واحد  مر علي البال والخاطر. صباح الورد يا حبيبي يامسهرني في بعدك بقاسي وبتمنى تبقى في يوم حلالي صباحك مليان حب في شوق يا أغلى غالي. يا أحلى من الشوكولاتة وأطعم من البونبون يسعد مساك يا أغلى واحد في الكون.

 

عن m2

شاهد أيضاً

أجمل رسائل الشوق

ان الشوق من اجمل الاحساس الذى يمر بالانسان فهو لهفه للحبيب و للحديث معه و …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *